Cum sa-ti promovezi afacerea Forever

Ca oameni activi, suntem expuşi zilnic la mesaje de marketing şi promovare. Logo-urile tipărite pe obiectele pe care le folosim, afişele stradale, pauzele publicitare, sacoşele din mâinile oamenilor, automobilele care trec pe lângă noi, ecranul calculatorului sau paginile unei reviste sunt tot atâtea ocazii de a fi expuşi unui mesaj publicitar. Diverse studii arată că în fiecare zi întâlnim între 300 şi 3.000 de astfel de mesaje. Practic, avem de-a face cu un „zgomot de marketing” în care fiecare se străduieşte să se distingă şi să-şi convingă clienţii potenţiali să cumpere produsul sau serviciul oferit.

O afacere nu poate creşte fără a avea o strategie pe baza căreia să se promoveze către publicul său ţintă. Multitudinea de oportunităţi şi accesul nelimitat la informaţie, caracteristici ale zilelor pe care le trăim, obligă fiecare om de afaceri să acţioneze conform unui plan de promovare. Afacerea Forever nu face excepţie şi de aceea vom trata în cadrul acestui articol subiectul Strategiei de Marketing. Documentul va fi simplu şi clar, pentru a fi înţeles de toţi. El conţine doar 7 puncte şi ar trebui să intre pe o singură foaie A4. Rolul său este să te ghideze de fiecare dată când ai de pus în practică o acţiune de promovare a produselor sau a oportunităţiide afaceri. E bine să construieşti două strategii de marketing – una care să te ajute în vânzarea produselor şi alta pentru sponsorizarea unor noi distribuitori. Asta pentru că de multe ori mesajul, publicul ţintă sau acţiunile pe care le întreprinzi pot fi diferite în cele două cazuri. În acelaşi timp, este bine să îmbunătăţeşti permanent aceste documente de-a lungul timpului, în funcţie de experienţele şi rezultatele tale. Strategia de Marketing propusă se construieşte astfel: detaliază rezultatul la care doreşti să ajungi în urma aplicării ei. Cu alte cuvinte, atunci când o persoană este expusă mesajului tău de promovare, ce acţiune doreşti să întreprindă? Exemple: să achiziţioneze produse Forever, să devină consumator constant, să se înscrie ca distribuitor, echipa ta să devină mai activă, iar membrii ei să urce în Planul de Marketing. Ceea ce notezi în această primă propoziţie se transformă în indicatorii de performanţă ai strategiei. Analizând periodic rezultatele şi comparându-le cu ceea ce ţi-ai propus aici, vei şti dacă ai sau nu succes şi îţi vei putea ajusta activitatea în consecinţă. vorbeşte despre beneficiile produselor sau oportunităţii de afaceri Forever şi te poziţionează în avantaj faţă de ofertele competiţiei. Poţi nota aici faptul că Forever îţi oferă şansa de a fi un om sănătos, împlinit şi bogat, poţi vorbi despre cel mai bun Plan de Marketing, despre poziţia de lideri în Aloe vera şi despre calitatea incontestabilă a produselor. Pune pe hârtie beneficii pentru clienţii potenţiali, nu caracteristici ale afacerii sau produselor. Vorbeşte, aşadar, despre posibilitatea de câştig suplimentar, proporţional cu munca depusă, despre promovarea uşoară a produselor, datorită notorietăţii şi despre faptul că nu există probleme post-vânzare. La fel, dacă te concentrezi asupra produselor, informează despre sănătatea tubului digestiv, echilibrarea metabolismului sau creşterea nivelului de energie. Tot aici poţi menţiona şi avantaje competitive personale. De exemplu, faptul că poţi fi apelat oricând pentru un sfat, îi asişti în primele 10 întâlniri pe cei recent sponsorizaţi sau că organizezi training-uri deprodus în fiecare sâmbătă sunt lucruri care te pot diferenţia şi pot influenţa pozitiv o decizie. Gândeşte-te la avantajele competitive ca la notele unei partituri: cu cât sunt mai variate şi mai armonios aşezate, cu atât e mai plăcută şi convingătoare piesa muzicală. De acum încolo vei şti ce afirmaţii trebuie să faci într-un dialog de vânzări, într-un material de promovare sau în website-ul tău. descrie publicul ţintă.

Întreabă-te către cine se îndreaptă mesajul tău? Un răspuns ar fi: către orice om care doreşte să fie sănătos şi prosper. Dar cine nu doreşte acest lucru? Nu toţi sunt, însă, capabili să deruleze o afacere. Nu toţi au resursele financiare sau dorinţa de a consuma produse Forever. Nu pierde timp şi bani promovând Forever unor persoane care au şanse mici să devină clienţi sau distribuitori. Alege oameni cu care îţi place, personal, să lucrezi. Notează aici care le sunt caracteristicile demografice. Preferi să te adresezi oamenilor tineri? Celor care ştiu să folosească tehnologia? Persoanelor care  şi-au pierdut recent locul de muncă? Celor care au deja un nivel ridicat al veniturilor? Odată ce ai aceste detalii, vei şti unde îi poţi găsi, la ce fel de mesaje reacţionează, ce interese au şi ce beneficii trebuie să scoţi în evidenţă pentru fiecare categorie în parte.  se referă la tacticile de marketing şi promovare pe care le vei folosi pentru a atinge obiectivele acestei strategii. Vei ţine prezentări, vei oferi cataloage de produs, îţi vei decora automobilul, vei da mostre gratuite, vei face marketing direct prin internet, vei împărţi fluturaşi? Există zeci de astfel de tactici – notează-le pe cele care îţi sunt potrivite. Le găseşti în manualele de instruire Forever, le poţi afla din sfaturi primite de la sponsori sau colegi, din diverse lecturi sau din propria ta experienţă. Vei găsi câteva idei şi în articolul următor. descrie nişa pe care o ocupi. Pentru ce alegi să te faci cunoscut? Este, de fapt, răspunsul la întrebarea: „Pentru ce doresc să mă ţină minte oamenii, în legătură cu afacerea pe care o conduc?” Nişa se poate defini, spre exemplu, prin faptul că reprezinţi compania care este lider mondial în produse pe bază de Aloe vera şi care oferă cele mai multe avantaje prin Planul său de Marketing. vorbeşte despre identitatea ta şi a afacerii tale. Clienţii doresc să cumpere de la cei care au o identitate bine definită, care se reflectă în realitate şi care respectă valori precum încrederea, integritatea, profesionalismul sau spiritul de echipă. Reprezinţi o companie care îţi împrumută din forţa sa. Alege, aşadar, să-ţi construieşti identitatea promovând caracteristici ale personalităţii tale care sunt în rezonanţă cu Forever. Detaliază bugetul pe care îl vei aloca strategiei tale de promovare. Nu te gândi doar la aspectul financiar – el poate fi înlocuit sau completat cu timpul, creativitatea sau energia pe care eşti dispus să le investeşti în afacere. Îţi poţi propune, de exemplu, să aloci în promovare 15% din bonusurile primite şi câte 1 oră pe zi. Important este să te ţii de promisiune şi să nu uiţi că viteza de creştere a afacerii tale este direct proporţională cu această investiţie.

Strategia de Marketing pe care tocmai ai elaborat-o te va ajuta să fii mai eficient în dezvoltarea afacerii tale Forever. De îndată ce ai construit acest document, vei şti exact care este scopul activităţii de promovare, cui te adresezi şi care îţi este mesajul. Vei utiliza tactici de marketing din ce în ce mai bune şi vei avea un ghid de promovare a propriei persoane. Vei cunoaşte nişa pe care o ocupi şi ce identitate alegi să etalezi. Şi, nu în ultimul rând, vei defini resursele pe care le aloci afacerii şi le vei doza astfel încât să ajungi acolo unde îţi doreşti. Despre cum poţi lansa şi pune în practică această strategie, precum şi despre idei concrete de promovare, vom vorbi în articolul următor.

Trimite-ne un mesaj

Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi facuta publica. Toate campurile sunt obligatorii *